17 Juli

Regn regn regn...
Han iaf jobba idag...
Men blev blöt på slutet :P
Nu har jag precis ätit vatten melon :D
Och lovat Jesper att han ska få en Barbara när han har namnsdag ;D
Sitter och smsar med Gurkan...
Som inte mår så speciellt bra :'(
Plus att jag precis nyss fick en cp tanke :'(
Min älskling...
Min älskade Johan <3
Jag skulle inte klara av att leva en sekund utan dig...
Min kärlek till dig är oändlig...
Och nu när du åkt bort gör det så ont :(
Du är min lilla Boomerang...
Du flyger iväg, men hittar alltid vägen tillbaka till ditt hjärta :)
Jag är så otroligt glad att du finns i mitt liv och vill älska en sån som mig (A)
Like a Boomerang
You are flying over the sky
The sky so bleeding red
No matter what
You will always turn back
Back to my heart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar