30 Juli

Idag har jag varit ute och Övningskört med bilen :D
Och jag lovar, det gick bra (A)
Blev att köra ganska långt :)
Först va vi upp till Mormor i Bergkarlås
När vi skulle där ifrån så tyckte pappa att vi skulle ta grusvägen över myren och kolla...
Men då stog det en stor skogstraktor mitt i vägen så jag fick backa tillbaka >.<
På en smal grusväg :O
Tänk på att jag aldrig har backat förr... och jag hade inte kört på ett år >.<
Sen åkte vi upp till Buder och kollade lite :)
Sen vart det att åka tillbaka... genom stan och bort till Jysk :P
Det gick väl bra ^^
Sen skulle vi till Maxi, och parkera >.<
Gick väl mindre bra, men vi överlevde :P
Går väl bättre nästa gång :D
Men FY va trött i benen jag va när vi kom hem x)
Plus att jag höll på att somna xD
31 timmar kvar <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar