26 Juli

Hejssan allahopa...
Nu sitter jag här...
Mår inte dåligt och inte bra
Vet inte riktigt vad jag ska säga...
Lyckades gå och lägga mig igår... eller imorse
Jag har ap ont i magen :S
Och det är inte kul...
Det regnar hela tiden så det verkar inte bli nå jobb för mig idag heller...
Plus att ja tycker att nån busig person kan logga in på Msn :O
Satt och snackade med Fleppo igår kväll... Inatt
Men så dog mitt internet >.<
Och när jag lyckades logga in igen så va han offline ;(
Plus att jag snackade med Elvis :)
Lyckades hålla mig någorlunda levande...
Men tillslut så löste sig det mesta innan jag lyckades somna kvart i 2...
Just nu sitter jag och lyssnar på Eskobar – Cold Night
Helt otroligt bra och tänkvärd låt <3
Some people give you great advice
And those who listen have to pay the price
But that’s no reason to, go deaf forever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar